08 Mac 2010

Peanut Butter enak dimakan begitu sahaja

Habis dah peanut butter tu saya bantai. Tak kisah dah on the nutrition fact bahawa every 100g it has 680 kcal. Yang bermaksud kalau tak dibakar maka akan melekat di bahagian perut dan peha. Dah sedap nak buat macam mana? At least kalau dah habis mesti tak makan lagi (sebab dah takde kat tepi meja).

Gym terpaksa dipostpone sbb ada report yang kena habiskan by end of today but saya tak de idea! So aktiviti yang menarik untuk dibuat ialah blog hopping. Findings untuk hari ini:
1) Jumpa lagi blog jual handbag. Link telah pun disave untuk future reference. Will update the list later in this blog.
2) Stumbled upon this blog -> http://shermythoughts.blogspot.com/. Macam tertarik coz dia pun guna the term "bebelan" to refer to comments. Saya teruja coz ada word bebelan. Baca her blog and found out that she has similar taste in music as mine. Owh, saya tak pernah cerita kat C&B coz at first blog ni nak cerita masuk rumah baru. (erk, tapi ada cerita pasal handbag?)
Eh wait saya pernah cerita pasal musik, ingat tak lirik lagu the Cardigans..haa. Aaa..her entries are entertaining. Rasanya dia keje ngan pengsponsor pembelajaran saya coz dia kat Paka.

Colleague saya yang buat report sesama ni pun dah nak balik..haha, aku nyer keje pun tak siap lagi. Better habiskan! Enche' B banyak keje, dia nak balik lepas Maghrib.

p/s : Hari Jumaat lepas tak jadi ke EsJayEmCee. Enche' B pergi on Saturday before his class. Dah la kena derma sperma kena derma duit juga? (Oklah, saja nak mention kena RM 90). Kata akauntan ma, memang berkira. Hari Khamis ni ada appointment lagi, tapi kali ni jumpa ngan Doktor Siti. MC lagi la nampaknya

p/ss : Terasa poyo pulak masthead blog ni. Cam nak lempang perempuan gedik atas tu boleh?Nak tuka sket arr

Tiada ulasan: