01 Mac 2010

Apasal lemb** sangat Internet kat BeeEnEm ni?

Erm, alasan lah tu. Sambil tu boleh updet blog.

Sekarang saya berada di tingkat lebih 5 di BeeEnEm. Enche' B tgh miting ngan colleaguesnyer. Saya pulak perasan jadik manager. hahah..wadever lah..

So, apa cerita sempena bulan ketiga tahun 2010 nih? (dah 3 bulan dah? lagi 9 jer nak abis tawon dah). Lepas balik umrah tempohari, saya tak jumpa byk org sgt pun (kalau awak jumpa saya dlm masa 2 minggu lepas balik umrah, anda org bertuah!! sila hantar klaim form kat emel ni.. sayabudakbertuah[dot]bertuahnye[dot]com.)Ok, ada unsur kepoyoan di situ.

Saya bersemangat nak bercerita coz kitorg dah sign up untuk buat fertility treatment under EsJayEmSee fertility clinic. Dr Siti cakap semua OK, so dia pun referkan kitorg kat clinic tu. (Chop, saya dah bagitau ke yang saya dah takde endometriosis, dah buat HCG - nurse tu tipu woo cakap tak sakit, aku nangis tak hengat, keputusan HCG fallopian tubeku tidak ada blockage)
Masa gi sana and sign whatever forms, and dinotifykan bahawa sila sediakan at least RM800++ untuk go through observation cycle..SAHAJA, (mental note : kalau baby saya baca entri ni, u jgn degil sangat, we all go through a lot to get u, u know. whatever it is i lurvvee you)

Esok pada pukul 9.30 akan kami pergi ke sana dan bersedia buat tests yang banyak (mungkin). Enche' B tak terkecuali kerana MAYBE bukan saya saja yang ada masalah. Satu criterionnya ialah to make sure the hubby abstained the ejaculation more than 3 days but less than 5 days (kalau buat equation lebih kurang macam ni 5>=x>=3). so dah confirm Enche' B menepati ciri2 itu. Fingers crossed, doakan semua usaha kami ni membuahkan hasil yer..Amin

P/S : Tahun ni kami decide to carry forward aktiviti diving to next year, tapi nak amik something to replace this. Apa saya boleh cakap is, aktiviti ini memang AKAN menggelapkan kulit saya yang mulus ni...blewrrhh (type pun terasa nak muntah..haha)

Okelah, sehingga ketemu lagi pada waktu dan tempat yang sama..tata..titi..tutu..wo ai nee..

Tiada ulasan: