12 Januari 2010

Hutang Satu

Pandai punye perempuan, nak dekat sebulan janji nak updet barulah nak updet sekarang...

Haih, saya akan guna tektik kotor iaitu mengupdet dengan menggunakan list saja. Kalau periksa memang tak dapat markah sebab tak elaborate..hihi. Ada beberapa benda yang saya tak listkan sebab they are not worth mentioning.. (Berlagak gelll, woman!!! hahah) or tak ingat...

1- Nek meninggal. Innalillah. Moga2 rohnya dicucuri rahmat. Saya tengok jasad Nek dikuburkan sebab itu adalah peringatan kepada hamba2 Allah yang masih hidup di dunia tentang suatu masa yang pasti tiba untuk semua.(Note : Nek meninggal bulan puasa)

2 - Birthday Enche' B dan saya pada bulan Desember lepas. May we age wiser and richer...hihi

3 - Kami pun telah bertukar dokter. Kami tidak lagi mengunjungi KayPeeJay Kah-jung, tapi EsJayEmCee EsJay. pergi berjumpa dokter pilihan ramai. Saya disahkan tidak lagi menghadapi endometriosis (alhamdulillah). Next stage patutnye pergi x-ray Fallopian Tube, tapi tak berkesempatan sebab diorg mati2 nak hari ke-10 kitaran haid. Hari ke-10 bulan Desember saya ada periksa ACCA dan bulan January tak sempat sebab hendak pergi ke Tanah Haram..

4 - Tahun baru, azam baru.
a) Nak gi belajar diving
b) Nak pass exam dapat markah best2
c) Nak 'berusaha' lebih bersungguh2..moga2 dapat 'rezeki' lebih tahun ni
d) Nak tukar environment kerja atau post baru (naik pangkat ler babe)

5 - Menyahut lambaian Kaabah...Amin

Tiada ulasan: