27 Julai 2009

Hari Senin yang biru...

Agak gembira bila check baki dalam akaun bank ada duit lebih banyak daripada biasa. Staf di syarikat pembentungan negara dapat duit bonus untuk dibuat raya. Terima Kasih K3m3nt3r1an K3w4ng4n! Saya akan pangkah anda untuk pilihanraya umum seterusnya!!

Jadi bila terasa banyak duit, maka terasalah 'kena' berbelanja lebih (Ya, mama dah bagitau saya ni pantang ada duit, tak sabar2 nak berbelanja.) Tapi, bukankah sudah penat bekerja maka haruslah penat berbelanja...hahah (Okeh, tak boleh pakai punya statement..)

Setelah ditolak bahagian yang ada lebih sikit (untuk simpanan, bagi mama n ayah duit, bayar bil telefon, parking dan segala)..dan ditambah pula dapat tahu yang BeeEnEm dah tak kasi para isteri bekerja keras dan membelasah barang di gym tak ingat dunia, saya pun pergilah ke Phil-lip Wa-in yang berada dekat dengan office saya, untuk chekaut apa yang ada di sana.

Tengok keadaan sekeliling, tak lah se-gah nama2 lain yang ada di dalam industri yang sama.. tapi tarikan utama saya ke sini ialah :
(a) Dekat dengan tempat kerja, bolehlah konon2 pergi semasa lunch time (pastu makan balik during kerja time?) dan time tunggu Enche' B habis kerja atau habis jogging
(b) Ladies Club!! Semua untuk wanita, tak ada lelaki. Bolehlah berb.. opps .. bersenam tak payah control maksud saya.
(c) Sebab dia ada promotion sempena anniversarry 33 tahun.. so dapatlah ekstra benefits. Dengan membayar RM 2,988 (kalau guna V1s4, bayar ansuran 6 bulan, nett yer), saya akan/ boleh (bergantung pada keputusan mutlak, veto, besar dan seangkatan dengannya - akan dijalankan secepat mungkin, tak payah tunggu malam Jumaat) :
- 100% rebate (dapat poins sebanyak 2,988 juga)
- kerana saya masuk through buddy, dapat ekstra 330 poin
- total poin yang saya akan/ boleh (sila rujuk sebab di atas) ialah 3,318. Saya boleh tukarkan poin ini kepada facial, slimming program ataupun massage, ikut saya punya suka. Konsultan tadi cakap, dengan poin ini, saya boleh dapat 17 sesi massage. Seronoootttnnnyyyaaaa....

Selepas ini, perut saya akan/ boleh bertukar bentuk fizikal. Dari (kesukaran memakai jeans):

gambar 'google-able' di sini : http://www.getfitorangecounty.com/

kepada bentuk yang lebih menarik, sihat dan cergas (juga tak dilupakan lengan macam jeli bila melambai2, peha yang kalau boleh menjerit minta dibebaskan dari seluar yang dah tak muat lagi) seperti (feeewweeetttt):


gambar 'google-able' di sini : http://weblogs.newsday.com/

Ditambah lebih 'cantik-menarik-tertarik-kau memang the bomb!' bila berjalan2 bersama anak2 (dalam kes saya pada tarikh ini, dengan anak2 buah la kan)

gambar 'google-able' di sini : http://www.peoplestylewatch.com/

Seronoknya berangan..haih. Saya solat dulu, Enche' B dah habis berjogging.

Tata, titi, tutu..

Tiada ulasan: